Fosta Cale Ferată Forestieră CFF de la Orăștie, jud. Hunedoara, inaugurat în 1948 special pentru transportul materialului lemnos din Munții Orăștiei către fabrica de prelucrarea lemnului din Orăștie. Linia avea ecartamentul de 760mm și tracțiunea vagoanelor a fost asigurate de locomotive cu aburi de fabricație Reșița. CFF Orăștie Era o rețea de linii ferate cu ecartament îngust care se întindea pe văile Rea, Mică si Tâmpu, însumând o lungime de 62 km. Linia pornea de la Orăștie, traversa lângă Beriu, Sereca, Orăștioara de Jos, Orăștioara de Sus, Ludeștii de Jos, Costești și Grădiștea de Munte (Aproape de Sit UNESCO ”Sarmisegetuza Regia”) Activitatea s-a tot redus până când locomotivele au ajuns să fie folosite la manevre cu vagoane de cale ferată cu ecartament normal în incinta fabricii de prelucrare al lemnului din Orăștie, în final camioanele preluând sarcinile lor. Locomotiva Reșița seria 764.357 este azi expusă la ieșirea din Orăstie către Sebeș iar locomotiva Reșița seria 764.375 a fost vândută în Ungaria și functionează ca locomotivă turistică pe linia ferată forestieră Királyrét din Ungaria. Tronsonul de cale ferată cu ecartament îngust dintre Orăștie și Grădiștea de Munte, a fost sistat din 1982.
Această linie dacă se păstra, făcea un turism la nivelul văii Vaserului din Maramureș, mai ales că linia se termina în apropierea cetății Dacice Sarmisegetusa Regia, Sit UNESCO. Linia se poate reconstrui în scop turistic, ținând cont de peisajele și potențialul turistic din zonă.